Chcąc utrzymać jak najwyższą jakość obsługi, w naszym serwisie oferujemy gwarancję door-to-door.
Na czym ona polega? Jest to duża wygoda dla naszych klientów, polega na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego sprzętu od drzwi klienta, do serwisu i z powrotem do klienta.
Jak postępować? W razie wystąpienia usterki, klient kontaktuje się z nami drogą telefoniczną, mailową, lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce kontakt. Następnie prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się naszej stronie i przesłanie go nam w formie elektornicznej wraz załączonym dowodem zakupu. Po ustaleniu wszystkich warunków, wysyłamy do klienta kuriera na nasz koszt, który zabiera uszkodzone urządzenie wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. W tym miejscu prosimy o dokładne zapakowanie produkt, aby nie uległ on dalszemu uszkodzeniu w transporcie, najlepiej w oryginalny karton, lub przynajmniej w karton odpowiedniej wielkości wypełniony tak, aby usztywnić w nim znajdujący się produkt. W momencie otrzymania przez nas uszkodzonego towaru, przystępujemy niezwłocznie do naprawy. Gdy towar jest już gotowy, wysyłamy go kurierem ponownie do klienta, oczywiście na nasz koszt.
Jeśli masz problem z doborem odpowiedniego produktu
skontaktuj się z nami, chętnie doradzimy!